Slutspurten

Då var det dags för måndag igen och en nya vecka allt vad det nu innebär. Vad jag förstår nu så kommer min vecka att bestå av en hel massa plugg och jag ska försöka klämma in några träningstillfällen där emellan. Det blir mycket klagande om skolan från min sida som ni kanske har läst, men ibland blir man bara så trött. Fast nu är det bara slutspurten kvar! I och med slutspurten tillkommer en hel massa plugg också. Inlämningar, prov och som vanligt läxor. USCCH! Längtan är stor till jullovet :D

Helgen va kanon :) Skönt att vila upp sig och umgås med familj och vänner.
Fredagen bestog av träning och sen spenderades kvällen framför Idol och Hey Baberiba hos Jessica. :)
Lördagen blev en stor slappar dag, så skööönt! Skrev färdigt mitt sv- arbete, tänkte att det vore skönt att ha det gjort. Så nu är det klart, är himla skönt att slippa tänka på det mer. Ska bara finslipa det lite nu, sen så!
Söndagen var det tid för Amanda. :) Det var ett tag sen så det var riktigt kul att träffas. :D Vi gick en promis med min hund, tränade friskis, pratade och sådant.


Nu ska jag skriva färdigt det sista på sv- reportaget och sen skriva ut det. Fundera om jag ska träna ett pass på friskis, men jag vet inte. Lutar åt att inte, men jag vill ändå. Jag får ser hur jag gör men den saken.

det var allt för denna gången.

/hanna.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaa det var kul att ses :D

2006-11-20 @ 20:13:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback