Skola, helg, träning och idol

Då var också denna skol veckan slut. Var en allmänt trist och mörk dag i skolan idag. Det var många tårar som fall av olika andledningar. Aldrig roligt när det är så men det var något som var välbehövligt idag. Vilket gjorde att det kändes som att det blev en dålig stämning och det kändes att det smittade av sig i alla fall på mig för jag kände att denna dagen var rätt trist och en allmänt seg. Kändes som att man bara ville att det skulle vara den sista lektionen och att man fick åka hem. Fast i och för sig så va sista lektionen någon hitt heller eftersom att det var tyska som stod på schemat. Usch vilket språk säger jag bara. Den som uppfann de språket skulle ha sig en omgång med stryk. :P haha


Nu är det helgen som väntar, UNDERBART. :) Känner att jag verkligen behöver helgens två sovmornar efter en vecka med sena kvällar och tidiga uppstigningar. Ska blir riktigt skönt att vila upp sig lite. Och om det inte blir något ändring i planerna så ska jag träffa Amanda på söndag. :) Har tyvärr blivit det dom två senaste gångerna vi bestämt att vi skulle träffas. Blir nog träning någon utav dagarna annars har jag inte mer planerat, det blir va det blir helt enkelt. :)

Ska snart iväg och träna ett pass på friskis snart, sen hem och äta och sist myyys framför tv:en. Låter helt underbart i min ögon, det är precis vad jag behöver just nu. :)
Idol ikväll :D yeeeeeah! Nu är det bara fyra deltagare kvar. Känns som att det inte var allt för länge sen sedan som det stog 10st där på scenen. Jag har sagt det förr och jag säger det igen Tiden går fort.
Ikväll ska jag försöka och inte somna när reslutatet av röstningen ska sägas, det gjorde jag förra veckan. Och på köpet missade jag halva filmen som jag också kollade på. Men man får skylla på att det var fredag, hehe! ;D

Nu är det dags att dra på sig träningskläderna och sen blir det cyklen till friskis. Tänkte att jag skulle önska mig ett nytt träningställ i juklapp så att jag har fler ombyten. :)


130451-16
Idol 2006


det var allt ifrån mig!

/hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback