Ett problem ur världen

Yeees :D Nu är praoproblemet löst så himla skönt. Har försökt nå chefen på det prao stället som jag först hade tänkt men utan resultat. Pratat in meddelande men han har inte ringt upp så igår fick jag börja tänka på vart jag skulle vara istället. Så nu ska jag vara hos min lillasyster i en 2:a, så det blir nog kul. :) Jag vet någon som är glad i alla fall, min lillasyster. Så skönt att detta problemt är löst nu har varit riktigt stressad hela veckan över det här. Nu är lappen påskriven och jag kan lämna in den imorgon. Härligt!

Då var denna veckan också snart över, redan fredag imorgon. Inte varit lika mycket i skolan idag som det brukar vara eller det känns inte som det iaf. Veckorna framöver lär det nog bli mycket mer. Slutspurten är det som gäller nu kan man säga. Nästa vecka blir det inlämining i svenskan och om några veckor så ska ett stort no - arbete vara inlämnat, så jag vet vad som väntar mig. Vi bestämde också idag vad vi skulle ha för slags prov eller vad man ska säga i so:n och vi röstade fram skriftligt. Jag hade nog kanske hellre velat att inläming, men nu har jag röstat och dom flesta röstade på skriftligt så min röst på inläming hade varken gjort till eller från.

Nu ska jag gå och läsa utvandarna har läxförhör imorgon och sen ska jag iväg och köpa nya veckorevyn som har kommit ut idag. :)

/hanna.

Kommentarer
Postat av: hanna

Mycket plugg i 9:an, jag minns precis hur det var. =/ Bara att kämpa på och försöka hålla i. Veckorevyn är ju bara sååå bra. :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback