One Tree Hill

Söndagen den 3 december: 1:a advent

Idag har det hunnits med en del. Först blev det lite lussekatts bak. Mumsigt! Sen kollade jag på reprisen av idolfinalen. :) Vinnarlåten har man nu hört några xantal gånger. grym äre den! Satt och pluggade lite på eng - provet samtidigt också. Motivationen har sakta men säkert börjat komma tillbaks igen, vilket jag är glad för. Om man bara har en enorm vilja och enviset då går allt. :) Pluggandet gick bra idag också vilket jag tror har gjort att motivationen har velat komma tillbaks.

Mitt skrivbord har varit som en enda STOR röra hela veckan och krafterna har jag inte kunnat lägga på att göra någonting åt det. Så därför tänkte jag att jag skulle göra något åt det nu i helgen istället. Och mycket riktigt idag drog jag igång med städningen. Sen förra gången jag städade har det hunnit komma några miljontals (?) papper till. Så det blev att slänga och sortera igen. Denna gången blev resultatet bättre och jag ska verkligen försöka hålla ordning nu. Mycket roligare och slippa städa så fort man ska plugga.
Blev en lång promis med voffen sen efter det. :)

Idag börjar One Tree Hill igen :D  kl.19.05 Hel grym serie!

130451-24         130451-23

/hanna.


Kommentarer
Postat av: hanna

jag såg det avsnittet!! så jäkla fint. =/ (L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback