JULLOV

Idag är dan föredopparedan, för det är väll så man säger?
Nu är det äntligen jullov =) UNDERBART!
Gårdagens skoldag innehöll fotboll, städning och gruppaktiviteter. Jag gick och längtade hela dagen att skoldagen skulle vara över. Helt underbart när den äntligen var det. Man fick en känsla av att man nästan inte kunde tro att det var sant. Nu har äntligen allt plugg gett utdelning och den efterlängtade ledigeten är här =) Denna terminen har varit riktigt jobbig. Det har verkligen varit fullt upp varje vecka. Antingen har det varit läxor som skulle göras, prov som man skulle plugga på eller arbeten som skulle skrivas. Detta har gjort att det inte har blivit mycket tid över till fritid.
Men nu är det ledighet som gäller =D Slappna av och bara ta det lungt.
Jag ska njuta så mycket som det bara gå och ta vara på varenda minut!
Umgås med familj & vänner, underbart. =)

"Jag sade inte attt det skulle vara lätt, jag sade bara att det skulle vara värt det"

 
Julen och julafton ligger nu nära =) Det har blivit julbak i några dagar för min del då både julkakor och julgodis har bakats =D muuums!
Vädret är inte precis juligt om man säger så. Minusgraderna som för ett par dagar sedan kylde ute är  borta. Tackvare dom kändes det mer som vinter. Men nu är dom borta och verkar inte komma tillbaka än på några dagar. Snön som ger en fullbordad vinter har nog sprungit vilse eller något. Tyvärr är det inte ofta man får uppleva en vit julafton. Senaste året minns jag faktiskt inte. Förra året kom snön några dagar efter julafton. Huvudsaken på julen är för mig att umgås med familj och släkten, vädret spelar inte så stor roll.
Nu ska det firas jul och allt vad det innebär!

GOD JUL!


/hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback