fredagen den 8 december

Då var också denna veckan slut. Skönt! Denna veckan kan sammanfattas med orden plugg och stress. När ska man få slippa denna hemska stress röst inom sig? "Hanna du måste hinna göra de, måste göra, du får inte glömma, du måste hinna göra de, måste göra, du får inte glömma". Den dagen kommer jag att bli grymt glad. =) Fast jag tror inte att den dagen kommer än på ett tag, men tanke på att det är en del kvar som måste göras. Igår var det terminens sista prov, engelska prov. Motivationen till att öva på det har inte varit den bästa måste jag faktiskt erkänna. Fast det är inte så lustigt, chocken har fortfarande inte lagt sig och det lär nog ta ett tag innan dess. Engelska provet gick i alla fall sådär, hoppas som alltid på det bästa. =) Hade även matte - prov i onsdags. Ohh wow vi har redan fått reda på resultatet och jag blev grymt nöjd. =) Så med andra ord ha min vecka innehållit en massa plugg. Jag orka snart inte med det mer.

Nästa vecka är det dags för min prao. Slippa skolan i en hel vecka.  =D yeeeeah Ska bli riktigt kul med prao, något som jag har längtat till. =)

Att det är fredag idag innebär också att det nu är helg. =)  Ska bli riktigt skönt att få vila upp sig. Jag är helt slut i hela min kropp. Har blivit många sena kvällar denna veckan och allt plugg tar verkligen på krafterna. Och det märks också att det är slutet av terminen. Det är tur att det  bara är 2 veckor kvar. Jullovet är efterlängtat! =D Denna helgen bli det nog mest till att slappa för min del, känns som att jag inte orka något annat. Blir nog till att träna någon dag också. Amanda och jag tar nog vårt vanliga träningspass på söndag. Maja hänger nog också på, kul :)

Tänkte att jag skulle se avsnitt 13 på Prison Break nu. =) såååå spännande det är.
Ska träffa Magda ikväll också, kul =)

"Ingenting är omöjligt, bara mer eller mindre besvärligt"

det va allt för denna gången.

130451-27

/hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback