Beck

Söndagen den 10 december: 2:e advent

Har precis fikat lite, det blev lussekatter och peppakakor. Jul myyys =) Idag är det redan 2:e advent. Jag har fortfarande inte riktigt förstått att det snart är jul. Julkänslorna är ännu inte kommit än. Det har man nog mycket vädret att skylla på. Är helt sjukt att det fortfarande är såhär varmt ute. 8-10 + grader i december, det är ovanligt. Jag längtar faktiskt lite till vintern, kylan och snön. ge mig!

Igår hade Amanda och jag filmkväll =) Vi hyrde två filmer som vi såg. Båda filmerna va jättebra =D så det var en lyckad kväll, som absolut måste göras om.

Har kollat på den nya Beck filmen idag. Flickan i jordkällaren. En mycket bra film =)
Jag gillar Beckfilmena!
Läst lite i utvandrarna också. Det är så skönt att jag snart är färdigt. Vi är nu färdiga med läxförhören. Har inte så många sidor kvar sen är boken utläst. Sen blir det att göra färdigt uppgifterna och utvandra - tidningen som ska vara inlämnad veckan efter praon. 

130451-28

Tänkte att jag skulle ut och gå med voffen nu. Bäst jag passar på nu när det fortfarande är ljust för det är roligare att gå då. Sen blir det träning idag också =) Amanda, Maja och jag ska träna ett pass på friskis ikväll. Ska bli skönt att få röra på sig.

Ha en bra söndag!

/hanna.


Kommentarer
Postat av: Lina

Vi har allt samma smak. Beck, OC, Prison Break :)
Hoppas träningen gick bra!

Postat av: Anonym

Jaa, vi hade en jättekul kväll :D

2006-12-10 @ 20:55:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback