du finns alltid vid min sida.


En av mina finafinafina födelsedagspresenter...specialgjord till mig...

Anton....Anton...
Nu har det gått ett bra tag sedan jag skrev något här. Det är nu redan mars månad och underbara våren här. De senaste månderna har jag jobbat grymt mycket. Det känns så skönt att veta att jag har jobb till sommaren och i sommar blir det sommarjobb. Som tur är kommer det några lugnare veckor nu framöver så jag får lite ledighet (fast det brukar ändra sig fort). Jag trivs så bra på särskolan, och jag känner att jag växer och lär mig nya saker varje dag jag jobbar där!

Mars månad innebär två födelsedagar. Mammas och min. Födelsedagar som aldrig någonsin blir detsamma att fira utan dig... Mamma fyllde den 1:e mars, jag hoppas du var med henne på ditt sätt under hennes dag Anton. Jag fyllde förra söndagen, den 11:e mars. Så nu är jag 20 år. 20 år!! En ålder du aldrig fick bli Anton. Det känns så förbannat FEL och orättvist. För det är du som ska vara äldre än mig Anton. Du är min storebror, STOREBROR. Allt är så fel, fel, fel... Den 14:e april skulle du ha fyllt 22 år. Ännu en födelsedag utan dig Anton...

Anton... i torsdags var det 4,5 år sedan du slets bort ifrån oss... Som så många gånger förstår jag inte tiden... Hur kan tiden gå, men ändå inte? Jag saknar dig mer och mer för varje dag som går Anton. Så många saker som jag skulle vilja uppleva med dig, som jag skulle vilja berätta för dig, höra dina åsikter om saker och din råd, se dig växa, så mycket... Så många drömmar som tog slut, som slets bort. Du kommer alltid fattas oss Anton. Du kommer alltid fattas mig. Det jag inte förstår och aldrig någonsin kommer att förstå är varför du? Varför du Anton? Varför vi? Varför? Varför och åter varför???? Varför skulle du, DU slitas bort ifrån oss. Älskade fina storebror...jag skulle göra vad som helst för att få sjunka in i din underbara famn och ta ett djupt andetag och andas in Anton doften... Jag tänker att du har en svart tjocktröja som du brukade ha...Se ditt leende, ditt underbara fina leende. Det härligaste och underbaraste skrattet. Jag älskar dig så mycket Anton och jag saknar så obeskrivligt mycket att ha min storebror här fysiskt...

De senaste veckorna har varit några dåliga veckor, en blandning av mycket...denna veckan är jag lite ledig...då ska jag bara vara...



Hos dig på min födelsedag.

Jag älskar dig nu&föralltid.
Världens finaste storebror.
/hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback