tankar.

Nu har det gått ett tag sedan jag skrev något här.
Tiden går som vanligt alldeles för fort.
Jag jobbar nästan hela tiden, jag trivs så otroligt bra, det är såååå roligt :)
Jag trivs verkligen med att jobba. Jag trodde att jag skulle saknar skolan mer än vad jag gör. Dock saknar jag klassen väldigt mycket. Saknar att träffa alla varje dag, fast att jag träffar många ofta. Idag var något dock annorlunda, idag har jag saknat skolan och klassen otroligt mycket hela dagen. Idag har allt känts så tröttsam, tråkigt, tungt...

Och, ja, som sagt börjar det närmar sig jul.
Är redan trött på allas prat om jul, hur mysigt det är, advent, julklappar mm.
Jag tycker inte om julen, tycker inte det är mysigt, hatar det helt enkelt.
För i vår familj är det någon som fattas, någon som inte kommer hem till jul....
Du Anton fattas oss hela tiden...
Så precis som de senaste fyra jularna är det tunga känslor inför julen, orättvisa, smärta, sorg, saknad...
Precis som de senaste fyra jularna hoppas jag att julen går över fort, fort, fort............

"det är lätt att sparka på dem som redan ligger"


Wilma och jag hade twilight-maraton i helgen efter att vi sett den senaste filmen,
gryyymt bra filmer! Kanske du också hade gillat de filmerna Anton? Så oändligt många frågor, men inga svar...

 


älskade storebror, jag älskar dig.
Jag saknar dig mer och mer för varje dag som går.

/hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback