Skola

Anton.
Nu har skolan börjat igen, den började för en vecka sedan. Wilma har nu börjat sexan och jag mitt sista år på gymnasiet. Det känns så konstigt, sista året… Tiden. Tiden… Detta året har jag ett bra schema så jag går inte så långa dagar nu, vilket är väldigt skönt… 


Augusti månad är snart slut, september månad och jag vill inte. Jag vill inte. Hela min kropp börjar ställa in sig, den vill inte, stretar emot. Hur kan tiden gå när den stå still. 3 år! 3 år sedan du slets bort ifrån oss. 3 år med den obeskrivliga sorgen, saknaden, smärtan, tomheten, tårarna, aldrigheten. 3 år med den ständiga frågan, varför?, VARFÖR?


Anton jag älskar dig


/Hanna Karlsson.


Kommentarer
Postat av: Kicki

Hej Hanna. Din sida om din bror berör mig.

Jag känner så för dig och din familj, och att du håller din blogg vid liv genom att prata med honom <3

Jg har själv mist min son för tre veckor sen och föröker finna tröst . Han dog i en trafikolycka och dog direkt, han blev 18 år. Syskonen hans är så ledsna och jag vill på något viss trösta dom mer än jag kan. Kanske kan dessa sidor eller andra med andra föräldrar och syskon som upplevt samma sak som oss, genom att läsa om sorgen ni har gått igenom hjälpa oss med era egna nedskrivna ord. Jag önskar dig och din familj fina dgar jämter de som är tunga. Många kramar från John petersson mamma

2010-09-04 @ 22:51:28
Postat av: Kicki Karlsson

Hej Kicki Jag är Hannas mamma och heter också Kicki. Du får gärna mejla mig [email protected]

Jag tycker det är så bra att få pratat med andra som är i samma situation. Känner med er det är en väldigt jobbig tid som har börjat i era liv. Detta nya liv som vi inte valt men är tvugna till. Det går upp och det går ner. Det finns inga ord som kan beskriva hur det är. Många kramar till er alla och jag tänker på er och John.

Kicki Karlsson

2010-09-05 @ 21:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback