Skola



Anton.

Älskade storebror.

Idag är det sista dagen på sommarlovet för mig och Wilma. Det känns så tråkigt och konstigt. Ännu ett helt sommarlov har gått... Ännu ett sommarlov har gått utan dig älskade storebror, andra sommarlovet utan dig... Det känns tråkigt att imorgon behöva gå till skolan igen. Tillbaka till de vardagliga rutinerna, till stressen, till allt skolarbete som ska göras hemma, tillbaka till att det är svårt att koncentrera sig när mina tankar är någon annanstans...


Jag ska nu börja mitt andra år på gymnasiet. Det känns så overkligt och konstigt.

För två år sedan hade du börjat ditt andra år på gymnasiet Anton... du gick bara någon vecka... Älskade storebror. Det känns så fruktansvärt konstigt att jag nu ska börja mitt andra år på gymnasiet... du fick aldrig gå klart ditt andra år...


Anton. Imorgon börjar Wilma femman. Det känns helt overkligt, femman. Wilma har börjat bli så stor. Anton, jag hoppas så innerligt att du kan se alla fina ord hon skriver till dig. Jag hoppas det så innerligt... Jag vet att du finns med Wilma hela tiden, jag vet att du finns med  oss hela tiden och att du är här hos oss... Jag finner inga ord som kan beskriva den stunden jag fick med dig Anton... Dina ord...det går inte att beskriva...


Wilmas blogg,
www.jagheterwilma.blogg.se


Det finns så oändligt, oändligt många frågor som hela tiden dyker upp. Fast att jag vet att jag aldrig någonsin får något svar kommer frågorna hela tiden... Vad hade du gjort nu till hösten? Hade du haft något jobb? Vad hade du haft för bil nu? Alla dina och pappas planer om din blivande bil. Ni hade så mycket idéer och tankar, så mycket prat... Så många drömmar, så oändligt mycket du såg fram emot... Alla dina bil drömmar som du längtade så mycket till...

  

Anton jag älskar dig

/Hanna Karlsson.


Kommentarer
Postat av: wilma<3

Så fint du skriver<333

Kramizar<3

///Din syster<33333333333


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback