Syskon föralltid ♥



Jag älskar er av hela mitt hjärta,
 Anton och Wilma ♥

Mikael Wiehe - Den jag kunde va

Över vida oceaner
emot fjärran horisonter
över hav och kontinenter
genom skymningar och dagar
har vi färdats med varandra

Vi har vandrat samma vägar
Vi har burit samma bördor
Vi har sett mot samma stjärnor
Vi har sjungit samma sånger
Vi har delat samma drömmar

Du är med mej vart jag går
Genom månader och år
Du är med mej alla dar
Du är med mej vart jag far
Du är den, jag kunde va

Som broar över djupen
som skuggor under träden
som eldarna i natten
som stigar genom snåren
har vi varit för varandra

Vi har delat samma minnen
Vi har burit samma längtan
Vi har sett med samma ögon
Vi har trott på samma löften
Vi har stått på samma sida

Du är med mej...

Och ingenting kan splittra oss
och ingenting kan söndra oss
och ingenting kan slita oss isär
Och ingenting kan få oss
att överge varann
Stormar kanske tystar oss
Skuggor kanske slukar oss
Sorger kanske tvingar oss på knä
Men ingenting i världen
kan lösa våra band

Du är med mej...

Du är med mej där jag är
Du är med mej vart jag ser
Du är med mej alla dar
Du är med mej vart jag far
Du är den, jag kunde va
_________________

/Hanna Karlsson.


Kommentarer
Postat av: Linnea

Vilken otroligt fin bild. Ni ska veta att jag tänker på er ibland.

Postat av: amanda

så väldigt vacker bild!

2009-05-15 @ 08:18:24
URL: http://angeloew.blogg.se/
Postat av: susanne

så underbar bild Hanna, vad duktig du är och så fin text till...

vi ses på onsdag det ska bli så spännande!

ha det så bra!

2009-05-22 @ 11:44:38
Postat av: susanne

Du är så oerhört duktig, vilken otroligt vacker bild du har skapat Hanna. Det gäller att ha ordkunskap när man ska finna underbara texter och det har du verkligen. har aldrig klagt märket till textens innehåll tidigare, men så underbar!

Vi ses på onsdag ha det bra tills dess!Kramiz till hela familjen!

2009-05-22 @ 11:49:08
Postat av: sahel

fint jobbat med bilden!

2009-05-22 @ 22:33:42
Postat av: Hanna

Tack för alla fina kommentarer!

2009-05-26 @ 18:14:09
URL: http://jagheterhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback