13:e augusti 2009



13 september, 2007 - 13 augusti, 2009

Anton.

Idag är det 23 månader sedan du blev påkörd...
Idag är det 23 månader sedan jag träffade dig, pratade med dig...
Jag förstår inte, hur kan tiden gå när den har stannat?
Nästa månad är det 2 år sedan du slets bort ifrån oss...
Denna månaden är datumen 13-14-15 på torsdag, fredag och lördag, precis som det var när du slets bort ifrån oss älskade storebror.


"Ett ögonblicks skillnad från en sekund till en annan,

och ingenting blir någonsin detsamma igen".

  

Älskade storebror idag är jag 17, 5 månader och 2 dagar...

Nu är jag äldre än dig... Jag vill inte, jag vill inte...

Så fruktansvärt konstigt.

Orättvisa.

Anton jag älskar dig

/Hanna Karlsson.


Kommentarer
Postat av: susanne

Hanna, "orättvist" är ett försiktigt ord i sådana händelser.

Kul att även mamma har fixat blogg,,

Kram Susanne

2009-08-14 @ 09:55:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback