Senaste tiden



Anton.

Nu är det länge sedan jag skrev här. Jag saknar verkligen att skriva. Jag saknar att skriva om dig Anton. Jag skulle vilja skriva om dig och allt som har hänt varje dag, för jag känner att jag verkligen behöver det. Jag behöver få ut mina tankar och känslor.


De senaste veckorna har det varit väldigt mycket i skolan. Det har varit mycket prov och inlämningar så nästan all tid har gått till det. Jag är riktigt trött på skolan just nu, trött på alla prov. Det är så jobbigt när jag ska ha prov. Jag har så svårt att koncentrerar mig och min motivation är inte den bästa, det är såhär jag har fungerat sedan allt hände. Det är svårt att sitta och plugga till ett prov när tankarna är någon annanstans. Det ska bli underbart med höstlov nästa vecka. Då ska jag bara vara.


Anton. Förra veckan drömde jag om dig. Jag drömde att du kom tillbaka hit till oss, men att du försvann ifrån oss igen. Jag minns att jag drömde att jag pratade med dig i köket och dagen efter det gick jag in i ditt rum och fick se att din säng var tom igen, och då bröt jag ihop. Det är så underbart att drömma om dig. För varje gång jag drömmer om dig känns det som att jag har träffat dig Anton. I mina drömmar är vi tillsammans igen.


Det är verkligen höst nu. Jag hatar det. Löven faller ner mer och mer för varje dag som går och mörkret har börjat komma mer och mer. För ett år sedan vid den här tiden fanns inte du hos oss Anton. Det känns så himla konstigt att säga så. Vi är nu inne på det andra året utan dig. Tiden skrämmer mig så förbannat mycket...


I lördags var Wilma och tittade på Kalmar FF med sitt fotbollslag. Hon hade med sig ett kort på dig så att du också skulle vara med och titta på matchen. Kalmar förlorade mot Göteborg. Jag hoppas att du ser, jag hoppas att du hör...


Anton jag älskar dig


/Hanna Karlsson.



Kommentarer
Postat av: Lina

Tack Hanna! Det kan jag behöva för oddsen är som sagt inte så stora.



Hoppas du får en skönt höstlov utan för mycket plugg :)

Postat av: wilma

2008-10-26 @ 19:30:05
URL: http://jagheterwilma.blogg.se/
Postat av: Wilma

Puss och Kram till dig min syster. KFF <3. Puss och Kram till dig min bror. Du finns i mit hjärta Anton, min älskade älskade storebror. Saknar dig, älskar dig ANTON. Älskar er borda mina syskon <333 /wilma, din lillasyster

2008-10-26 @ 19:35:15
URL: http://jagheterwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback