Saknad.



Saknad. Saknad. Saknad.
Orättvisa.

Anton jag älskar dig ♥

/Hanna Karlsson.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej Hanna... Här sitter jag o tårarna bara rinner... Jag googlade på en grej och såg av en slump Antons minnessida på lunarstorm, jag gick in och läste och blev otroligt berörd. Och nu när jag tittar och läser i din blogg, hur du börjar varje inlägg med "Anton"... Som att du pratar med honom...det är såfruktansvärt fint:'( Jag vet inte vem du är eller vem anton var, men jag blir verkligen berörd. Det är så fruktansvärt. Så fruktansvärt fruktansvärt, att människor vi älskar ska tas ifrån oss.



Hanna, om man kan kan, så är jag övertygad om att Anton i himlen är hos dig och vet vad du känner och tänker och blir tusen gånger mer berörd än vad jag är, av vad du gör för honom, i hans minne... Det är vad jag kallar kärlek, syskonkärlek. Sänder en tanke till Anton och alla som saknar honom. Han lever vidare tack vare er. Stor kram<3

2008-11-28 @ 09:47:51
Postat av: Mamma

Hej Sandra tack för det du skrev till Hanna.

Hon behöver det!!

Kram Kicki

Mamma till tre underbara barn

Anton, Hanna och Wilma

2008-11-28 @ 10:38:42
Postat av: Hanna

Tack så otroligt mycket Sandra för dina fina ord.

Postat av: Sandra

<3 =)

2008-11-30 @ 06:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback