Kalmar FF - Smålands stolthet


Barometern har haft guldfeber hela veckan.


Anton.

Kalmar FF vann mot Norrköping i söndags med 6-0.

Kalmar greppade då taget som svenska mästare.

Imorgon spelar Kalmar FF säsongens sista match borta mot Halmstad.

Det ska till mycket nu om Kalmar FF inte vinner allsvenskan.

För Kalmar leder med tre poäng och har åtta plusmål mot Elfsborg.

Imorgon kommer Kalmar FF förhoppningsvis att skriva historia!


Du får inte uppleva detta Anton,
 du får inte uppleva att Kalmar FF förhoppningsvis vinner allsvenskan imorgon...

Allt är så fruktansvärt fel, fel, fel.
Orättvisa.
Du ska vara här och du ska uppleva detta Anton.

Jag vill höra dina ord...

Anton, jag hoppas att du ser, jag hoppas att du hör...

Älskade storebror.

  

Anton jag älskar dig


/Hanna Karlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback