Kalmar FF


Anton.

Igår var vi i Kalmar när Kalmar FF hyllades på stortorget.

Det var mäktigt, fantastiskt och underbart!

Hela Kalmar är klätt i Kalmar FF.

Kalmar FF är så otroligt värda detta.

För vilken otrolig säsong dem har gjort och vilka otroliga säsonger dem har gjort de senaste åren.


Det gör så förbannat ont att du inte får uppleva detta Anton.

Det går inte att beskriva...

Jag är jätteglad att Kalmar FF har vunnit,

 men det känns så jävla fel att du inte får uppleva det Anton.

För du ska uppleva detta.

Du ska vara här.

Du ska vara här hos oss och uppleva att Kalmar FF äntligen är svenska mästare.

Jag vill höra dina ord, jag vill höra vad du skulle säga...

Jag hoppas att du ser, jag hoppas att du hör...


Orättvisa.


Anton jag älskar dig


/Hanna Karlsson.


Kommentarer
Postat av: Kicki Karlsson

Ja vilket fotbollssnack det skulle varit här hemma.

Vad jag saknar det det finns inga ord..........

Jag kan tänka mig vad Anton skulle tjabbat på Kenny i skolan.



Hoppas du ser Anton vad som händer (jag tro det)

kram Mamma

2008-11-16 @ 17:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback