9:e mars 2008

image281
Anton.

Det gör så fruktansvärt ont

när jag ser bilderna på dig

För då kommer aldrigheten

Aldrigheten om att jag aldrig mer kommer att få
träffa dig, se dig mer
Det gör så fruktansvärt ont i hela min kropp
Tårarna forsar nerför mina kinder
Min kropp skriker efter dig storebror
Jag vill inte ha det såhär mer
Det går inte
Jag vill inte leva mitt liv utan dig Anton
_______________________________

Alla var inte här idag
Det var någon som fattades
En stor del fattades
Du fattades, Anton
Älskade storebror
Idag var det, det första kalaset utan dig
Det gjorde så fruktansvärt ont att du inte fanns med oss

Var sekund utan dig gör det ont

Anton jag älskar dig ♥

/Hanna Karlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback