Mina tankar idag

image242

Anton.

En tystnad som alltid finns där

Så tyst

Så fruktansvärt tyst

Ingen Anton röst längre

Den där underbara rösten

Underbara storebrors rösten

Din röst

Din röst hörs inte här längre

Jag hör dig inte ropa mitt namn,

Jag ropar inte ditt namn

Anton, ditt namn

Ditt underbara namn

Ett namn som används här hemma hela tiden

Men vi säger det inte till dig

Vi pratar inte med dig

Vi pratar om dig

Men jag kan prata med dig Anton

Till dig

Då vid din grav

Jag hoppas att du hör mig,

Hör mina ord till dig

Det känns så fel att stå vid din grav och prata till dig

Jag ska kunna prata med dig, till dig

Det går inte längre, kommer aldrig någonsin att gå

Aldrig

Jag vill ropa ditt namn till dig, se dina fina ögon,

se ditt underbara leende som fick vem som helst att le,

höra ditt underbara skratt, Anton skrattet.

Det bästa som finns, du, du, du

Ord finns inte för saknaden

Den som gör så ont

Hela tiden

Gör så ont att det känns som att hjärtat är i tusen bitar

För varje dag som går, går det sönder mer och mer

Inga ord kan förklara min saknad, vår saknad

Varje dag lever vi med den fruktansvärda saknaden

________________________________________________

Idag är det den 14 januari. 4 månader sedan, 14 september.
Det var då beskedet om att du var tvungen att lämna oss kom.

Anton jag älskar dig ♥

/Hanna Karlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback