Varenda del i min kropp skriker efter dig


image255
Anton
Paniken blir ibland så stor

Panik över att du inte finns här längre

Panik över att du är borta

Panik över att du aldrig kommer tillbaka

Panik över att jag saknar dig så obeskrivligt mycket
Ibland blir paniken så stor att jag inte vet var jag ska ta vägen

Då vill jag bara bort, bort härifrån

Jag vill till dig

Bara för en stund

Se så att du har det bra

Se ditt leende,

höra ditt underbara skratt,

höra din röst


Det jag mest vill är att få krama dig

Sjunka in i din stora famn och stanna där,

föralltid

Känna Anton doften

Den underbara doften,

din doft



Dra min händer genom ditt hår

Ditt underbara hår

Jag drog min händer genom ditt hår

så många gånger när du togs bort ifrån oss

Mina händer i ditt hår

Jag kan känna den känslan när som helst

Den känslan kommer aldrig att försvinna

Den bär jag med mig föralltid


Varenda del i min kropp skriker efter dig

Ropar ditt namn hela tiden

Den ropar och ropar

Inga svar ges


Den ständiga smärtan tär på kroppen

För varje dag som går gör det mer och mer ont

För varje dag inser kroppen att du aldrig kommer,

kommer tillbaka mer

När kroppen inser detta,

blir paniken större

då skriker kroppen mer

efter ditt namn,

ber dig komma,

komma hit

hit till mig


Smärtan i hjärtat

Denna ständiga smärta

En smärta som det inte finns ord för

Ett hjärta som är i tusen bitar

Ett enda kaos av bitar som åker omkring

Åker omkring och letar efter en plats

Bitarna kommer aldrig att finna en plats

Föralltid kommer hjärtat vara ett stort kaos

Föralltid kommer hjärtat att vara trasigt

Det kommer aldrig att bli helt igen




Jag vill ha dig här

Nu, nu, nu

Nu och föralltid

Jag skulle göra allt för att få dig tillbaks igen

Jag skulle göra allt, allt, allt

Allt för dig, älskade storebror


 Anton jag älskar dig ♥

/Hanna Karlsson.


Kommentarer
Postat av: Kicki Karlsson Mamma i familjen

Att mista någon nära går inte över på några månader.
Det är något som man ska lära sig att leva med och det tar tid, kraft och energi.
Det man önskar är att människor förstå och ge en tid till att sörja.
Säg inte att man ska gå vidare och rycka upp sig det är det värsta man kan höra.
Man kämpar varje dag med att orkar bara vara.
Att tex. gå till skolan kan vara jobbigt och när man sen kommer hem kanske man vill vara i lugn och ro.
Vi lever ett annnat liv nu och saknadern efter Anton går inte i ord att beskriva.
Vi i vår familj står varandra väldigt nära och det är väldig tur det att vi har varandra och att vi har väldigt många vänner som förstå oss.
Man sörjer olika och man har rätt till att göra det!!!!
Det är viktigt att man sörjer och går igenom det jobbiga och att man inte smiter ifrån det.

Vi hade ett liv innan Anton dog och nu har vi ett annat liv som vi måste acceptera fast vi inte vill och det får faktiskt ta den tid det ta.
Det är något all runt oss måste accepterar och förstå.
Många kramar Kicki

2008-02-05 @ 10:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback