Jag förstår inte

image268

Anton.

Älskade Anton. Häromdagen såg jag den, bilen. Bilen som körde på dig, bilen som gjorde att du blev tvingad att lämna oss. Det gjorde så fruktansvärt ont. Det brände till i hjärtat och kroppen kändes helt konstig. Helt plötsligt stod bilen där, bilen som dödade dig. Jag har fasat för att se bilen. Jag vill inte se bilen som dödade dig Anton. Jag vill inte behöva se den. Men eftersom killen som körde på dig kör med bilen så är vi tvingade att få se bilen ibland. Det jag inte kan förstå är hur han kan köra bilen. Jag förstår inte, jag förstår inte...


Anton jag älskar dig


/Hanna Karlsson.


Kommentarer
Postat av: Hanna Karlsson

Usch fyy har din bror dött ?
Fy stackare jag lider med dig !


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback