Låten om Anton

image295

Anton.

Älskade storebror. Ikväll har vi varit och tittat på melodifestivalen i Torsås.
Jennie har skrivit en låt till dig Anton som hon sjöng. Det var så otroligt fint och låten är så underbart fin. Det är så oerhört fint av Jennie att hon har skrivit en låt till dig. Det betyder så himla mycket för oss. Jag hoppas så innerligt att du fanns med oss ikväll och hörde låten, hörde hur otroligt fint det var och hur otroligt duktig Jennie var.


Ett enormt tack till Jennie och Pontus ♥


Anton jag älskar dig


/Hanna Karlsson.



Kommentarer
Postat av: Jennie

tack så mycket .. det betyder mycket mig att ni satt i publiken

2008-04-27 @ 19:14:13
Postat av: Anonym

tack så mycket .. det betyder mycket mig att ni satt i publiken =)

2008-04-27 @ 19:14:36
Postat av: Jenny

Finns det någonstans man kan höra låten?

2008-04-27 @ 20:49:52
Postat av: Hanna

Jenny: Tyvärr kan man bara höra låten i min mobil..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback