Strange And Beautiful

Idag när jag kom hem för andra gången hittade jag den här http://www.veckorevyn.com tidningen i brevlådan. :) Jag älskar att läsa den och jag älskar det ännu mer att jag är premunant då man får tidningen tidigare + att man får den direkt hem i brevlådan. Det kallas lyx :) hehe!

Då var skolan igång igen efter ett flertal lovdagar. Denna veckan är en kort vecka, så det finns inget att klaga på. Nu är det bara torsdag och fredag kvar, och är fredagen en frilufsdag så då är det inga lektioner. Lugn vecka med andra ord. :) Sen nästa vecka är det prao. :) Veckan efter praon går man bara två dagar. :) Häääärligt.

Amanda och jag såg filmen som vi inte hann med att se häromdagen idag. Step Up hette den :) Jättebra film! Ååh, jag är verkligen en filmnörd. En stolt sådan :P Men jag ser på film jätteofta, men det är så kul tycker jag. Men nackdelen med att se många filmer är väll det att man inte kommer ihåg alla. Mitt minne är inte det bästa om man säger så. Men det finns vissa filmer som berör och dom kommer man ihåg väldigt väl. Jag kanske ska göra en lista över de bästa filmer jag har sett? Ska fundera på saken. Ni får hålla utkik så kanske det kommer en lista.

Nu är det dags att jag ta tag i "mig själv" och gör det jag ska göra. Plugga, promis med voffen, Grey´s Anatomy och  (om) jag hinner så blir det kanske lite veckorevyn läsning. Hoppas det!

Ha en bra kväll!

/hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback