Start Of Something New

image105

Superblondinen och parytpinglan nr 1 Paris Hilton är dömd till fängelse. Tro det eller ej men så är det faktiskt. Jag blev lite chockad när jag såg det faktiskt. Men här ser man ett tydligt bevis på att ALLA människor gör fel, även dom kända. Jag tycker att det är bra att det visas prov på det ibland. Men för att återgå till Paris Hilton fallet så kommer hon att spendera 45 dagar på ett kvinnofängelse. Anledningen till att Paris få sitta i finkan några ynka dagar är att hon har kört alkohol påverkad vid fler än ett tillfälle. Inte kan väll en sån liten rik flicka som Paris göra det? Jomenvisst. Jag hoppas att hon får tillräckligt med tid i fängelset att tänka över sina synder på. Men jag tror att tiden är för kort för att Paris ska lära sig en läxa. 45 dagar är inte mycket. Men man kan alltid hoppas att hon inte gör om dom misstagen som hon har gjort. Köra alkohol påverkad är verkligen inte något att skryta med.

Kändisar.. ja jag säger då det. Dom är allt speciella. Partyfixerade, pojkvänner och flickvänner hit och dit, skilsmässor, fängelse mm. Dom är som vanliga människor men dom är mer kända av vad vi "vanliga människor" är. Men visst känns det ibland som att kändisar är mer än vi "vanliga människor". Anledningen till detta är att dom syns mer, det skrivs mer om dom och alla människor här på jorden får reda på vartenda snedsteg som dom göra. Ja, det kan inte vara lätt att vara kändis. Men det är dom själva som har satt sig i den situationen/branchen. "Själv göra, själv ha" helt enkelt.

Jag hoppas att Paris Hilton lär sig en rejäl läxa i fängelset. För vem vet hur det kan gå nästa gång om hon kör alkohol påverkad igen?

/hanna.

Kommentarer
Postat av: Linda

bra blogg. sanna ord.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback