I Can´t Take My Eyes Off Of You

Jag har haft en kanon helg :)
Det kan inte bli annat i det sällskapet!

Prao denna veckan, helt underbart :)
Har haft en jättebra första dag. Så skönt att slippa skolan, lärarna och lektionerna. Jag ska njuta för fullt denna veckan. Inte långt kvar till det efterlängtade sommarlovet nu. :)
Jag tror att dom sista veckorna inför sommarlovet kommer att innehålla massa prov. Vad jag har räknat ut ska vi ha en hel drös. Det är så typiskt lärare att lägga alla prov de sista veckorna. Ja, jag säger då de... lärare, lärare.

Umgicks med mormor idag efter jag slutade, alltid lika trevligt :)

Jag var och tränade förut. Sen fastnade jag här när jag kom hem så nu är det dags för mig att gå in i duschen.
Sen blir det att göra Sv - och Hk inlämingen.

23 dagar kvar!

/hanna. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback