Fredag

Fredag idag, vilket innebär att det nu är helg. :) Härligt!
Något som är ett stort plus för denna helgen är att den är extra lång. För vi är lediga på måndag. :) Yippie. Ledighet är alltid lika underbart. En extra ledighetsdag denna helgen blir perfekt. Men tyvärr måste nog någon dag ägnas åt en del plugg. Mindre kul att slösa sin ledighet på. Men så brukar det ju oftast vara så det är ingen ovanligt, vanligt är det rätta ordet.
Nästa vecka har jag två prov. Eller jag ska vara noga med att säga att det ena är ett lite större läxförhör. Det har varit stora diskussioner om detta i min klass nämligen så det är lika bra att jag påpeka detta här också. Men prov som prov egentligen man får ju ändå plugga som en galning.
Annars har jag inte så mycket mer planerat för helgen mer än måndag. Det blir nog träning i alla fall. Men det brukar alltid bli så att man får massa saker att göra så jag ska nog inte precis gå sysslolös. Det vet jag inte när det har hände sist.

Kvällen ska spenderas med Magda. :) Elin och Magda var här fikade förut. Trevligtrevligt :) Firade min födelsedag lite.

Ha en bra kväll!

/hanna.  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback