15 år

Tack för alla grattishälsningar, sms och telefonsamtal. :) Min födelsedag var jättebra, helt perfekt. Presenterna var kanon och jag är helnöjd. Allting var jättebra på min födelsedag och jag är riktigt nöjd. Nu är jag numera 15 år, vilket känns jättebra. :) Jag känner mig faktiskt mycket äldre mot vad jag kände mig innan för 14 tycker jag låter så litet, 15 låter äldre. Att man har fyllt 15 år medför en hel del fördelar. Blanda annat att jag numera får köra moppe. Moppeålden :) Så det har blivit moppekörning i två dagar nu. Jättekul är det! Jag får se om jag fortsätter att köra eller inte jag ska fundera ett tag till.

 

Det blir The Ark som till slut tog hem segern i melodifestivalen. Inte helt otippat. Men jag tycker att någon annan borde ha vunnit. Jag gillar inte The Ark så jag hade mer än gärna sett en annan vinnare. Men något som är bra är att deras låt är ganska bra. Så det är bara att hoppas på att det går bra för dom i Helsingfors.

Jag spelar melodifestivals - låtarna hela tiden. Så många bra låtar. Sonja Aldéns låt har blivit en favorit, så fin :)

 

Kanonfint väder idag :) Man blir så lycklig av solen och värmen. Hoppas att det håller i sig nu för det vore helt underbart.

 

Ha det bra gott folk!

 

/hanna.  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback