Midsommar

En hel vecka på sommarlovet har redan gått. Det är helt underbart att ha sommarlov. :) Jag gillar att kunna sova ut ordentligt och morgonpromenaderna med voffen. :)

Denna veckan har jag hunnit med att ha en rejäl slappadag, en mormordag och en shoppingrunda igår i Kalmar med Magda. :) Idag är det tårtbakning tills imorgon som gäller.

Morgondagen ska bli jätterolig. :) Bara att hoppas att vädret blir bättre än vad dom har lovat. Vädret har sina makter. Midsommar brukar ju ha oturen med att ha dåligt väder. Bara att hålla tummarna att vädret blir bra imorgon!

Nu längtar jag till Böda och Öland. Böda är riktig sommar! Umgås med familjen, sola och bada och bara ta det lungt. :) Det är äkta sommar. Jag hoppas att det blir fint väder nu i sommar så att det blir Böda. :) Lääängtar.

Nu är det nog dags att jag börjar göra mig i ordning. Sen tårtbakning. :)

Glad midsommar!

image124

  /Hanna.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback