Here Without You

SLUUUUT! Nu är allt plugg slut för denna terminen. :) Helt underbart! Jag gjorde tyska provet idag och det fick avsluta denna terminens prov. Det har både varit so- och tyska prov denna veckan. Mindre kul, men nu är det avklarat så nu slipper man det. Har fått reda på en del betyg denna veckan, jag är jätteglad och jättenöjd. :) Allt plugg denna terminen har gett resultat. :)

Nästa vecka blir det en pluggfri vecka + att det är nationaldag på onsdag. :) Jag kan inte komma ihåg någon dag efter skolan som jag inte har varit tvungen att plugga. Det måste ha varit en evighet sedan! Bara nästa kvar plus två dagar nästa veckan därpå, sen SOMMARLOV!

I helgen ska jag slappa, slappa och åter slappa. Jag ska bara ta det lungt. Det var längesedan det var en pluggfri helg så det ska bli jätteskönt att slippa plugga. Bara ta det lungt och slappa. :)

Onsdagen gjorde mig otroligt lycklig. :) Nu slipper jag den och det känns så skönt att vara utan den, men väldigt ovant. Det lär nog ta en tid att vänja sig. Men jag är så glad att jag har sluppit den nu. :)

Ha en bra helg!

/Hanna.

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad kul att du är nöjd med betygen och vad skönt att allt plugg är slut för ett par månader framöver. Förstår lättnaden :) Underbart med sommarlov. Själv får jag nöja mig med 3 veckors ledighet men det duger det också!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback