Grey Room

image122
Jag & Amanda :)

För en gång skull lägger jag upp en riktig bild här på bloggen.
Detta är det bästa kortet Amanda och jag lyckades få till igår.
Det tog tid innan vi fick till det, men resultatet blev ju kanon. :)
 
Jag känner mig fri. Jag har inga måsten jag måste göra. Jag kan göra vad jag vill! Jag älskar känslan av att vara läx och provfri! Underbart.

Imorgon är det skola och det känns inte alls lika tråkigt och jobbigt som vanligt. Det finns inget att göra på lektionerna så det är mycket slapp. Så som det ska vara såhär i slutet.. Jag kan inte riktigt förstå att skolan snart är slut. 8:an har gått så fort. 8:an har  varit de jobbigaste skolåret i mitt liv hitills, hösten var riktigt jobbig, våren blev lite bättre. Men nu såhär i slutet är det alltid väldigt körigt. Till hösten blir det 9:an, sista året på högstadiet. Det är inte klokt vad tiden går fort. Jag minns det som det var igår dagen när jag började 7:an. Den där nervösa känslan, usch det var hemskt. Något som är trist med sommarlov är att man inte träffa de underbara klasskompisarna. Min klass, heeelt underbar. Härligare människor finns inte. Men visst ibland är jag äckligt trött på dom så lite skönt ska det vara att vila sig lite ifrån dom.

Ha en fortsatt bra söndag!

/Hanna.

Kommentarer
Postat av: amanda

tihi, jaa resultatet blev riktigt bra ju (: du betyder mkt hanna! <3

Postat av: amanda

tihi, jaa resultatet blev riktigt bra ju (: du betyder mkt hanna! <3

2007-06-11 @ 21:49:55
URL: http://angeloew.blogg.se
Postat av: wilma

gullig bild Hanna, på dig och Amanda.

2008-03-02 @ 15:06:09
URL: http://jagheterwilma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback