We belong together

hejhej sommar, hejhej sommar! Just nu är det årstiden sommar. Månaderna Juni, Juli, Augusti. Det efterlängtade sommarlovet. Strålande sol och värme. Varma dagar på stranden med en strålande sol och flera svalkande bad. Sommarens hatobjekt getingar och myggor. Varma sommarkvällar. Solen som strålar på midsommarstången på midsommarafton. Öland och Böda, platsen, människorna, stränderna, hamnen mm. Detta är sommar!  

Men årets sommar. Sommaren 2007, har tyvärr inte innehållit så mycket av det som jag har nämnt ovan. Årets sommar är en väldigt regnig sommar. Mulen och himmel och regnet som regnar ner. Den ständiga väntan på det fina vädret. Lika besviken varje gång när man har sett på vädret på tv. Ingen strålande sol och ingen tropisk värme. Inga varma dagar på stranden. Inget Öland och Böda (än så länge i alla fall). Inga getingar och inga myggor, jag till och med saknar kräken. Jag har haft en helt underbar sommar än så länge fast att vädret inte har varit så bra men hade det varit ännu underbare om det hade varit fint väder. Mitt hopp om att det fina vädret ska komma i sommar har försvunnit känns det som. Ge mig värme och sol! 


Jag sov över hos Amanda i natt och igår kväll såg vi denna underbara filmen Tristan och Isolde. :) Den var jättebra! Han som spelade Tristan var ögongodis på hög nivå. :) Bra film och bra sällskap. Det var jätteroligt att träffa Amanda. Hon är en busy women så det är svårt att träffa henne men igår så. :)


image136              image137
Ny favoritfilm!                           Heeeting.


Nu är det allsång på skansen som gäller för mig!

/Hanna.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback