Mina dagar

Jag har varit dålig på att uppdatera den senaste tiden. Ska försöka bättra mig på det.

Den senaste veckan har varit en händelserik vecka. Jag har träffat Amanda och Magda, vilket var lika trevligt som alltid. :) Sen har det också blivit mycket shopping, dels Kalmar, outlet och ikea besök. Ikea besöket var väldigt efterlängtat och roligt. :) Jag älskar ikea! Självklart inhandlades det en hel del på ikea, det är svårt att undvika att inte köpa något där.

Jag hade också storstädning i mitt rum häromdagen. Några möbler i mitt rum ska få en uppfräschning så jag har packat ner dom sakerna i en låda. Det tog flera timmar eftersom jag hittade massa gamla saker som jag satt och kollade i.

Jag gillar verkligen att ha sommarlov! Kunna göra saker som man inte annars hinner med. :) Men vädret kunde dock vara bättre. Visst det är varmt, men jag saknar solen, den riktigt värmen, sommarvärmen! Jag har faktiskt börjat tvivla på att den riktiga sommaren ska komma. Få verkligen hoppas på att den kommer snart för jag vill sola och bada och åka till Öland. :)

Idag har det blivit en stan runda med min kära syster. Mycket trevligt! :) Ska snart ut och gå med voffen. :)

/Hanna.♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback