SNÖ

Jaha, då har årets första snö kommit. Eller ska man kalla det årets första riktiga snö, för det sägs att det snöade häromkvällen men det var inget jag la märke till. Helt plötsligt när jag kollade ut genom fönstret idag fick jag se att det snöade. Usch, jag vill faktiskt inte ha snö. Det har varit skönt att vara utan det så här länge. För har snön väntat såhär länge på att komma så kunde den har skippat att komma överhuvudtaget. Vädrets makter gör som den vill, förra helgen storm och denna helgen snö. usch!

Tränade ett pass på friskis förut. Det var ett Puls/Medel pass istället för Medel. Det var ett roligt pass. :) Var länge sedan jag gick på ett Puls/Medel så det är kul med lite variation. Det som är lite lustigt är att Medel passen känns jobbigare än Puls/Medel. Så har det även varit för mig när jag varit på ett medel pass, det kändes som bas. Men jag tror att det beror väldigt mycket på ledare till ledare.
Nu blir det en lung kväll, kanske en film sen. :)

"Det som kommer från hjärtat, går till hjärtat"


Westlife - All or nothing
Nelly Frutado - Do It
Darin - Everything about the girl

/hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback