Onsdagen den 24:e januari

UUU! Jag FRYSER. Jag har precis varit ute och gått med min älskade voffe. Det var riktigt, riktigt kallt. Mina fötter och händer höll nästan på att domna bort. Nu är det väldigt skönt att vara inne i värmen igen.

Ja, kallt och snöit har det blivit. Snön hade nästan gått bort då det drog in ett nytt snöväder. När jag vaknade i måndagsmorgon fick jag mig en chock, det hade snöat och den här gången hade det kommit ännu mer. Jag måste säga att jag inte blev glad precis. Visst det är mysigt med snö och ett par minusgrader men det får inte vara för kallt. Snö och minusgrader är ju inte precis vad man är van vid efter flera månader av plusgrader.


 

En kort dag i skolan idag. Skönt! Dagen började med ett konditionspass på elevens val, idrott/Må bra. Jobbigt men samtidigt väldigt roligt. Det är jobbigt när man väl är i det men när man sen är färdig är det riktigt skönt. Jag gillar känslan av att vara helt slut i kroppen.


Har suttit och arbetet på tyska – arbetet sen jag kom hem. Det har gått rätt bra faktiskt. Vi har fått ett väldigt fritt arbete att jobba med, så jag jobbar både i grupp och enskilt. Sådana arbeten gillar jag. Fler fri arbeten tack?! Har hemkunskaps läxa tills imorgon också. Läge att börja öva på det snart. Det är så skönt att vi inte har fått så mycket läxor nu den senaste tiden. Fast det skulle jag väll inte ha skrivit nu för då får vi väll det. Brukar ju bli så.

Känns i alla fall jätteskönt att dom har dragit (?) ner på läxorna lite. Man blir inte så stressad som man var hela höstterminen. För det är väll inte det som är meningen med skolan: stressade elever? Mindre läxor, tummen upp! (Y)


 

OC ikväll :D Andra avsnittet på 4:e säsongen. Måste säga att första avsnittet kändes lite halv konstigt. Dels för att dom hade spolat fram tiden rätt mycket och att Merissa inte längre är med. Men jag tror nog att 4:e säsongen också kommer att bli kanon!



130451-57

"Tänk fel om du vill, men tänk själv"

/hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback