Snö

130451-60
Vinterland

Kommentarer
Postat av: amanda

Väldigt vacker bild, :)

Postat av: Elin

Tjena!
Jag blir också mycket förvånadöver att han säger att man inte får ont av skolios. Om man inte får ont av det varför klagar alla skoliosare över ryggont då? Min ortoped hänvisade till nån studie gjord men människor med "vanliga rygar och människor men skoliosryggar och den hade tydligen visat att skoliosare inte hade mer ont än andra. Det verkar lite...hmm... nästan alla klagar ju över ryggvärk idag och jag tycker i alla fall att det är skillnad på vanlif ryggvärk och det som känns från skoliosen.
Det är bra att du tycker om att träna. Det gör jag också och jag tror att bara träning allmänt stärker eftersom man alltid använder ryggen. Har märkt det speciellt när jag har varit skadad och gjort långa uppehåll från speciellt löpning att jag fått mer ont.
Jo men det var typ så. Om du tycker att det hjälper.
Kramar Elin

2007-02-12 @ 11:02:00
URL: http://elinks.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback