MUSIK

130451-59

Damien Rice - Cannonball
SÅ FIN LÅT!
Tack Hanna för dom grymt fina låtarna :)


Kommentarer
Postat av: Elin

Hej:D
Låter jobbigt att opereras när man är så ung. Hur lång är du nu?
Vi har pratat lite om det fast som sagt det är ju inte aktuellt nu eftersom jag inte är så sne. Han sa att om jag skulle opereras nu så skulle det mest vara komsmetiskt eftersom jag har en så kraftig rotation och även om människor frågar om det så tycker inta jag att det stör så mycket. Sist jag var hos ortopeden sa han faktiskt att har inte tyckte att jag skulle behöva komma tillbaka mer men jag är mycket kritisk. Om man kollar på en vanlig helkroppsbild sen i sommras och i speglen nu så är det stor skillnad så jag får nog boka en ny tid där snart.Jag tror att det behövs för försäkringen också. Pust, ungefär.
Försvann din revbenspuckel efter operationen? om du hade/har någon och hur stor är sin skolios nu?
kram Elin

Postat av: Elin

Hallå!
Coolt att du blev längre bara sådär. Du måste varit lång för din ålder när du var mindre.
Skönt att höra att din puckel försvann helt.
Jo, ett tag mådde jag oxå ganka dåligt över min puckel men det är bara att acceptera de. Liksom skolios är en del av mig och det finns inget jag kan göra åt det. Trots det tycker jag det är jobbig när någon säger "Herre gud vad har hänt med din rygg?" eller expiditen säger "rätta till tröjan lite. den sitter snett" då är det bara att förklara vara sig man vill det eller inte.
Det där med midjan käner jag igen oxå,en sidan snygg och kurvig andra spikrak, skärp i midjan är ju bara att glömma.
53 och 56 är ganska mycket, mer än jag i alla fall och 9 är ju i princip ingenting. Hur ser dina ärr ut idag? med tanke på att det var ett tag sedan du opererades.
Kramar Elin

2007-02-05 @ 11:05:13
URL: http://elinks.blogg.se
Postat av: amanda

Oh, jag älskar den låten! :D

2007-02-05 @ 17:04:32
URL: http://angeloew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback