11 december 2007

image223 image224


Anton.

Dagarna går

Dagar utan dig

Jag förstår inte hur det kan gå

Ibland känns det som att det inte går längre

För då gör det så fruktansvärt ont

Så ont att jag knappt står ut

Vet inte vad jag ska ta vägen

Idag är en sån dag

Då jag knappt står ut längre

För idag gör det så ont

Jag vill att du ska vara här nu Anton

Att du ska leva här hos oss

Jag vill höra din underbara röst,

se ditt underbara ansikte,

jag vill ha dig här Anton!

Nu och föralltid.

Det är min allra största önskan,

Att du ska komma tillbaks

leva här hos oss igen

Det är en önskan som aldrig

kommer att uppfyllas,

men som alltid kommer att vara min allra

största önskan

Anton jag älskar dig ♥

/Hanna Karlsson.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback