17:e augusti

Fredag idag, sista hela sommarlovs veckan är snart slut. Måndag och tisdag sen börjar allvaret igen, känns overkligt på något sätt. Att det redan är dags för skola igen. Vardagen är snart tillbaka och det är snart dags med allt plugg igen. Yeppie, or not! Det blev många lärarbyten denna terminen också, verkade som att det inte skulle bli det men nu blev det så ändå.  Mindre kul. Att få ny lärare är alltid lika jobbigt och det tar alltid lång tid innan man har lärt känna människan. Bara att hoppas på att dom nya lärarna är bra. En sak som är säkert är att jag i alla fall kommer att sakna Cina hon var den bästa. Så är det alltid, dom/den bästa slutar alltid.

Sommaren är snart över och hösten är på ingång. Dags för regn och rusk. Men också mycket myyys det ser jag fram emot. :) Kvällar framför tv:en eller en bra film med en filt och bra sällskap är inte helt fel. :) Det jag däremot inte ser fram emot är sena kvällar med läxböcker i högsta hugg, ögon som fallar ihop och tillslut slutar det med att en bok ramla i golvet.

Senare ska jag och underbara Amanda ut och gå med Lisa. :) Få hoppas att himmeln inte är lika grå och trist som den är just nu. Men det har jag bestämt att det inte ska vara, jag har högre makter. haha ;)
Få hoppas att det blir kul ikväll. :D

/Hanna.♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback