The Beauty In Ugly

HELT UNDERBART VÄDER! Solen skiner och det är varmt :) Det kan knappast bli bättre. Nu längtar jag till sommaren för då hoppas jag att jag får uppleva sånt här underbart väder varje dag. Jag hoppas på en kanon sommar i år!

En stor sorg idag är att det är sista dagen på lovet. Jag har haft ett helt underbart lov som bl.a har innehållit filmkvällar, kompisar, mormorbesök, Kalmar besök och kalas + mycket mer. :)
Imorgon är det dags för skolan igen, det känns inte speciellt lockande att sitta inne i ett klassrum hela dagen nu med tanke på vädret. Men jag hoppas att veckorna till sommarlovet ska gå fort och nu är det bara att kämpa på det sista. Jag har inga prov den kommande veckan så det känns skönt. Men jag hoppas på att få reda på provresultat imorgon. Lärarna är väldigt bra på att ge prov fort men när det väl kommer till rättningen av dom så blir det genast ett problem.

Jag njuter för fullt av sista dagen på detta underbara lov!

/hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback