Hear You Me

Grymt trött efter ett hårt gympa pass i skolan idag.
Sol och sommarvärme ute idag, underbart :)
Dom återstående timmarna av detta dygn kommer jag att ägna mig åt friskvårdsprovet
och stickningen som jag bara måste bli klar med denna veckan. Annars blir jag väldigt arg på mig själv, så jag har bestämt att jag SKA bli klar med den där jädra stickningen.
Senare ikväll blir det Ugly Betty och DP :)

Fick helt underbara låtar av Amanda häromdagen. :)
Hon och jag har samma musiksmak!
Tack åter igen för alla underbara låtar :)
Jag är helt kär i låtarna, absolut min favvislåtar nu.

Det är inte många hela veckor kvar nu innan sommarlovet. Mycket lovdagar och det tackar vi för.  Sommarlovet är närmare än vad man tror.
Så det är bara att hålla ut och kämpa dom sista veckorna som är kvar nu.

Jag tror att jag har drabbats av en ny sjuka, längtarihjälmigsjukan.
35 dagar kvar!

Plain White T´s - Hey There Delilah
Jimmy Eat World - Hear You Me
Snow Patrol - Make This Go On Forever
Underbara låtar!

Nu är det provpluggning som gäller!

/hanna.

Kommentarer
Postat av: amanda

Oh, jag älskar dom låtarna. Vår musiksmak är bäst xD Jag ska bara få dig att börja gilla Winnerbäck oxå, haha.

Postat av: hanna

Hey There Delilah

är heeeelt underbar :)

2007-04-25 @ 21:43:59
URL: http://hannamartola.blogg.se
Postat av: hanna

är helt underbar*** :)

2007-04-25 @ 21:44:12
URL: http://hannamartola.blogg.se
Postat av: hanna

oj haha (:

2007-04-25 @ 21:44:22
URL: http://hannamartola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback