Cannonball

Lördag idag :) Det var riktigt skönt att få sova ut idag. Påsklovets sena kvällar/nätter och långa sovmornar har jag fått sota för denna veckan då det har varit väldigt svårt att gå upp på mornarna. Men jag tror att jag har kommit in i rätt sovrytm nu så nästa vecka ska det inte vara några problem.

Jag älskar helgerna. Det kanske ni har märkt? Men i alla fall, ledighet gör mig glad. För det betyder att man kan ägna sig åt lite andra saker än vad man göra i veckorna. I veckorna upptar skolan den mesta av ens tid. Först är det skolan, sen kommer man hem och så pluggar man igen, efter det blir det kanske träning om man hinner men det beror på hur mycket plugg man har, äta, kanske något tv-program, plugg igen, sen när man är så trött att man tappar böckerna så att dom åker ner på golvet och att man vaknar av det så är det dags att sova. Ja ungefär sådär brukar dagar i veckorna se ut, undantag ibland då det kan vara något sådär pluggfritt. Därför gillar jag helgerna då man kan göra massa andra saker som man inte hinner med i veckorna. Tiden går ju alltid så himla fort så ibland tycker jag att dygnet borde ha fler timmar. För då skulle man kunna hinna med mycket mer. Fast då skulle man nog vara tvungen att sova längre. Det är nog tur att det är som det är. Jag hinner med en massa oftast, det gäller att planera.

Jag är så glad över beskedet jag fick igår. :) Helt underbart! Det jobbiga nu är den stora längtan tills dagen med stort D är här. Jag får hoppas att dagarna/veckorna kommer att gå fort. Men det brukar dom ju göra så jag får hoppas att dom gör det nu också.  39 dagar kvar!

Tränade tidigare idag, jätteskönt! Nu ska jag bege mig ut i solen för en promis med min älskade voffe.

/hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback