underbara fredag

ÄNTLIGEN FREDAG!!

Denna veckan har varit jobbig. Mycket i skolan som vanligt. Arbeten, läxor och idag avslutades veckan med ett tyska prov. Tyska provet gick sådär faktiskt, det var sagt att det var skitlätt från dom andra i den andra klassen som hade gjort det men det vill jag inte precis påstå. hoppas på det bästa iaf!
Är så himla trött på att skolan ska uppta så mycket del av ens liv, såhär är det VARJE vecka liksom. Läxor, prov och inlämningar. Denna veckan kändes helt hopplös men man tog sig igenom den. uschusch! Så fredagen var mer än välkommen ska man jag säga er =) I helgen har jag besämt att det ska blir en riktigt slapp helg :D Fast det blir väll att plugga lite på matte - provet också, jag ska bara JAG SKA JAG SKA JAG SKA.. KLARA..

Redan börjat mörkna här utanför mitt fönster nu, blir mörkt så snabbt efter att man kommer hem om dagarna. Så himla tråkigt. Känns som att man behöver ljusets ljus till energi liksom :P
Finns ju faktiskt fördelar med mökret också. MYYYYYYYYS :D


Nu ska jag snart iväg och träna. Så kul och skönt =) Har varit brist på träningen denna veckan men det har varit för mycket att göra med skolan som sagt. Nästa veckan ska det blir ändring på det.
Idol ikväll sen också :D Cissi eller Johan ska ut så är det bara, annars så vet jag faktiskt inte vad som har hänt med svenska folket.

Nu är det dags att dra på sig träningskläderna sen cyklen till friskis =)

/hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback