Snö i November

Eftersom mitt första inlägg försvann igår ( är inte riktigt haj på det här än) så välkomnar jag er till min nya blogg nu istället. :)

Ny månad idag. November, vintermåndaden. Och vinter ja det har det verkligen blivit. När jag drog upp rull gardinen idag på morgonen så hade årets första snö kommit. Fast som tur är så har det inte kommit så mycket som det har gjort i andra delar av vårt avlånga land. Är glad att jag inte bor i Norrland, dom där uppe får dras med snön ett bra tag dom. Snönen ligger som ett litet tunt täcke på gräsmattan här utanför. huuuu, varmt är det inte precis heller. Tror graderna låg runt nollan när jag kollade senaste. Usch, jag vill inte ha vinter. Ge mig sommar, sol & värme! :)

/hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback