ny vecka

Ny vecka nu igen. Som jag skrev i mitt förra blogg inlägg så springer verkligen veckorna iväg med en himla fart. Måndagar känns allt lika sega men nu är redan denna dagen snart slut.

Gick och frågade om prao plats idag. Men nu var det så att jag skulle prata med deras chef om det och han hade gått för en stund sen. Så jag blev så himla irriterad, för nu måste jag gå dit igen. Tror att det var onsdag eftermiddag om jag fattade rätt, var så himla nervös eller vad man nu ska säga när jag skulle prata att jag verkligen skämde ut mig! uschusch, blir sådär när jag blir nervös. Fattar verkligen inte varför man ska behöva att bli så nervös egentligen, men i vissa stunder blir jag verkligen det. :P
Ska dit igen på onsdag och pratar med chefen. Hoppas verkligen att jag får vara där och att jag inte skämmer ut mig lika mycket. hehe!

Nu är det pluggadags som gäller för min del. Öva till matte- provetoch lite läsning i utvandarna är det som gäller. Gjorde matte diagnosen idag och det kändes faktiskt rätt bra.
 Jag hoppas och vill verkligen att provet ska gå bra imorgon!

Bäst jag dra mig härifrån, fotbollsgalan och cityakuten ikväll också. :)

/hanna.

Kommentarer
Postat av: hanna

Fotbollsgalan ikväll :D
Lycka till med praoplats sökandet Hanna :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback