HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP

Onsdag idag. Rätt seg dag idag i skolan faktiskt.. Någon roligt lektion annars var det mesta tråk. Haft två tyska lektioner idag som jag alltid och idag fick reda på provet också. Trodde verkligen aldrig att jag skulle få det som jag fick men jag är super glad verkligen. :D

Efter skolan åkte jag och skulle fråga om praoplatsen. Men då visade det sig att chefen INTE VA DÄR!  Hon i receptionen sa i måndags att han skulle vara där ondag eftermiddag men då måste jag ha fattat fel för han hade tydligen varit där på förmiddagen. JAG FÅR PAAAAAANIK :/ Och så fågade jag henne som jag pratade med om hon visste något om prao men då sa hon att dom inte brukade ta in några. Men hon tyckte ändå att jag skulle ringa.
Men hon gav mig ett telefonnummer som jag skulle ringa honom, så nu ska jag ringa honom. Jag hoppas hoppas hoppas hoppas verkligen att jag får vara där.  
Lappen ska vara inlämnad på fredag och om jag inte få vara där ja då får jag väll välja dom tråkiga platserna som man kan välja.
Usch varför måste allt jäklas hela tiden :/

Får verkligen hålla tummarna nu när jag ska ringa honom.
Bloggar sen om hur det gick!

OM NI HAR NÅGOT TIPS PÅ PRAO STÄLLE FÅR NI VÄLDIGT GÄRNA KOMMENTERA DET!

/hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback