Friday

Då var denna höstlovs vecka över vilket innbär att skolan börja igen på måndag. Känns inte precis lockande men det ska nog gå. Bara tanken på prov och läxor gör mig riktigt trött. I mina drömmar önskar jag mig ett läx och prov fritt liv.  Vore inte det ett promblemfritt liv? All den stress som det bär med sig skulle iaf jag slippa.
Har varit väldigt skönt att få vila upp sig rejält denna veckan, känns som att man har nya krafter att ta till med nu tills jullovet. Med den farten som tiden går i så lär det gå fort dit, det tackar jag för! :D

Igår blev det ett efterlängtat långt telefonsamtal med Sahel. :) Så skönt att äntligen få höra hennes röst igen, det var ett bra tag sen sist. Önskar att vi inte bodde så långt ifrån varandra då hade  vi kunnat träffats oftare. ca. 50 mil är en rejäl bit och det blir inte precis att man sätter sig i en buss själv i flera timmar liksom. Förra året var Amanda, Maja och jag på väg upp dit. Men vi trillade på målsnöret så det blev ingenting den gången. Men någon gång då ska vi allt upp till dig i Västerås. Jaja, jag vet vi har sagt det många gånger nu men jag lovar någon gång ska det bli. :)

Idag har det blivit att se Wallander filmen igen som brossan hyrde igår. Hade inget bättre för mig så jag såg den igen, en helt klart sevärd Wallander film. Bara en film kvar nu sen är det slut för denna gången.
Tog en promis med min mp3 idag i det fina vädret. Solen sken men det var väldigt kallt. Usch, man har fortfarande inte vant sig vid detta kalla väder. Vill verkligen inte ha vinter och inte så här tidigt heller.

Ikväll blir det att titta på Idol. Har ingen direkt favorit men Marcus är helt klart bäst, han är alltid lika grym. :) Blir nog han och Felicia i finalen skulle jag tror.. fast man vet ju aldrig.

Ha en kanon kväll!

/hanna.


Kommentarer
Postat av: hanna

Minns 9:an med alla prov och läxor, det var grymt mycket av allting, och ett grymt jobbigt år. Men när du väl klarat det Hanna lovar jag att livet kommer att leka igen. =)

HEJA MARKUS I IDOL! =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback