Farsdag


130451-13
of  hanna

Söndag idag, redan. Tänk va helgerna gå fort. Dom bara springer iväg det gör i och för sig veckorna också. Tiden gå så himla fort egentligen, ibland skulle man bara vilja stanna upp ett tag. Men vi säger att tiden skulle för sakta då skulle vi klaga på det så det kanske är lika bäst att det är som det är. Jag gillar uttrycket "Det bästa sättet att spara tid är att använda den".

Igår var det lite av en storstäda- dag för min del. Jag kände att nu måste jag bara ta tag i mitt skrivbord sortera, rensa och slänga papper. För det har blivit höga av papper och nu är jag väl har städat i ordning lite så har det kommit nya. Så nu har jag sorterat, slängt och rensat i ordning papper och lite allt möjligt. Så nu är det riktigt tomt på mitt skrivbord. Den enda stora högen som finns kvar nu är alla skolböcker men den lär nog aldrig gå bort.

Hann även med en Prison Break avsnitt igår i all städning, åååååååh jag hittar inga ord för hur spännade det var. Längtar tills 11:e avsnittet kommer ut nu i veckan. :) 

Har precis kollat på film, Heartbreak Hotel. grymt rolig film :D
Ska ta en promis med voffen och efter det är dags för pluggtime. Få blir att plugga på matte prov nästan resten utav denna dagen. Är svårt att öva till ett matteprov tycker jag för man vet aldrig riktigt vad man ska öva på. Är lättare med andra prov för då kan man öva på ett helt annat sätt. Men jag har ju gjort det förr så det ska nog gå bra. 
 
Imorgon tänkte jag gå och fråga om praoplats. :) Hoppas på att jag få vara där. Annars så blir det svårt för det är det enda stället jag har kommit på att vara på. Finns ju inte mycket att välja på i den här lilla hålan. :P
Amanda och jag bestämde oss nyss för att vi skulle ta ett pass på friskis sen lite senare. kuuuul :D

Tittade nyss utanför fönstret, solen sken :) underbart! Ska bara äta sen blir det promis med min underbara voffe. <3

Ha en fortsatt bra söndag gott folk!

/hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback