Alla helgons dag

Sitter här och kollar runt lite på tv4.se och idol sajten. Känns fortfarande helt sjukt att Danny åkte ur idol igår. Har fortfarande inte riktigt fattat det man fick en liten chock när dom sa hans namn.Trodde verkligen inte att det var han som skulle få åka. Det var antigen Cissi eller Johan som jag trodde för det var ändå dom som var "dåligast" igår om man får säga så och dom har varit dåliga dom senaste gångerna också. Danny har varit bra varenda gång och han förtjänade verkligen att få komma vidare i tävligen. Men jag tror att det som så många säger och skriver att man tar vissa förgivna och tänker "han/hon kommer komma vidare fast att jag inte rösta". Danny var nog en såndan för han var bra varje gång och det gjorde att man kanske glömde bort att rösta. Svenskafolket måste nog blir bättre på att rösta annars så kanske vi gå miste om fler grymt bra.

Idag är det alla helgons dag, vilket innebär en dag att tänka på alla nära och kära som man har mist. En tung dag för vissa men för andra kanske en fin dag att tänka på dom man mist lite extra mycket. Var först hos min farfars grav och på samma kyrkogård finns också den släkten på den sidan. I november är det 5 år sen han gick bort. Det känns väldigt lustigt. Var på min morfars grav lite senare också. Båda är enormt saknade och jag önskar att att dom hade fått se oss växa upp mer. Det var så himla vackert när det var mörkt och alla ljusen lyste. :) Det finaste man kan göra vid en gravplats är att tända ljus man hedra dom som har lämnat hos här på jorden.

Blev träning idag igen. Haloween gympa, riktigt kul. :D Lite annolunda pass än vad det brukar vara kul för det behövs lite varitation ibland. Har verkligen legat i med träningen denna veckan. Så skönt! Blir kanske ett pass imorgon med Amanda också. :)

det var allt ifrån mig för denna gången.

/hanna.


130451-11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback