24 november

Var ett tag sen bloggade här nu så jag tyckte att det va dags igen. Denna veckan har det varit fullt upp. Kännts som att det har varit mer på grund av min stress som jag har lidit av denna veckan. Stressen lär jag nog få leva med ett tag, med tanke på hur mycket skolarbete som jag står inför. So - prov, no - arbete, eng -prov, eng - arbete, matte - prov och läxor. HEY TILL INGEN FRITID!
Jag börjar faktiskt undra om lärarna tycker att det är kul att ge sina elever prov, arbeter och läxor hela tiden? Man kan nästan börjar tror det. Fast det sägs att anledningen till att vi har mycket nu är att vi ha prao snart och efter den veckan är det bara en vecka kvar sen är det jullov. Längtar!

Hann i alla fall med ett friskis pass med Amanda i onsdags. Välbehövligt och skönt då man kan koppla bort allt för en timma.
Imorgon ska Amanda och jag åka till Kalmar för lite shopping. :) Blir kanske en sväng till Ölands köpstad först i jakt på stövlar till mig. Har inte hittat några än som jag vill ha, vilket är väldigt lustigt med tanke på hur många det finns att välja på. Får hoppas på att min otur vänder i min stövel jakt och att jag hittar några imorgon. :)

24 november idag och bara en månad kvar tills julafton. Känns helt sjukt vad tiden går. Hösten har bara flygit iväg. Jag ser fram emot julen som är väldigt mysig. Men tyvärr består den av mycket stress med julklappshandling och ja allt va det nu kan bestå av. Jag tycker att julen är något man ska njuta av och ta det lungt. Något jag redan vet nu är att min jul kommer att bestå av mycket mys och jag ska njuta av att bara vara ledig.

Fredagen innebär också att det är Idol ikväll. :D yeeeah! Nästa vecka är det final och i den hoppas jag att det kommer att stå mellan Erik och Marcus. Dom två är värdiga att vara där vilket inte Johan är. Vem som vinner sen spelar mig inte så stor roll bara det står mellan Erik och Marcus. Båda är  hel grymma. :)

"Bästa Hanna......."  hahahaahaha Det va lite kul faktiskt och något jag störde mig på att dom skrev!

Gick en lång promis med voffen direkt när jag kom hem från skolan idag. Så skönt att kunna rensa tankarna lite. Både skönt och välbehövligt!

Nu håller jag på att ren skriva lite av no - arbetet här på datorn. Bäst att jag fortsätter med det och fokusera på att bli klar med en del idag.

ha en kanon helg!

/hanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback