torsdagen den 21 december

Precis fikat lite, lusse & peppisar. mums!  Julmys =) Peppisarna är väldigt mumsiga tycker jag. 
Då var också denna dagen avklarad. Torsdagen den 21 december börjar lida mot sitt slut. Så som alla andra dagar också gör och även allting annat här på jorden.  
Den här dagen har varit bra. Lektionerna har varit helt okej. Så det finns inte direkt något att klaga på. Torsdagarna brukar faktiskt gå rätt fort. Nu denna veckan har lektionerna varit lite slappare även vad dom brukar vara då allt arbete redan är avklarat. Så det är skönt.
Vi är värda lite slapphet nu såhär på slutet tycker jag allt.

Sitter här och lyssnar på One Tree Hill låtar. =)
Tyler Hilton låtarna är riktigt bra, killen är grym!
Min favorit låt är när han sjunger med Bethany Joy L låten When the stars go blue.
Den spelas mycket i min mp3 nuförtiden, så fin låt!

"Dancin´ where the stars go blue
Dancin´ where the evening fell
Dancin´ in my wooden shoes
In a wedding gown"


130451-36

Ikväll blir det julbakning för min del =) Julmyys

/hanna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback